Obserwatorzy

piątek, 2 lutego 2018

Kartki przez cały rok i wyzwanie czytelnicze - podsumowanie stycznia

Witam Was

Dziś zapraszam na pierwsze w tym roku podsumowanie zabawy kartkowej. 



Styczniowe Bingo chyba Wam się spodobało, choć 
zmiana zasad, która ograniczyła ilość obowiązkowych  kartek do jednej  na dowolną okoliczność, spowodowała spadek ilości zrobionych kartek.  

w styczniu 2016    168 
w styczniu 2017    238 
w styczniu 2018    164

W sumie  mnie to nawet nie dziwi, biorąc pod uwagę ilość kartkowych zabaw jakie trwają na różnych blogach. Trzy kartki to spore obciążenie czasowe, więc szczególne podziękowania dla tych z Was, które zostały przy starych zasadach .

Zgodnie z zapowiedzią w podsumowaniu nie znajdziecie już linków do Waszych postów, a kolejność prezentowanych kartek w kolażach  jest przypadkowa.

To zaczynamy tradycyjnie od statystyki, a później już zapraszam do styczniowej galerii. 



Jak łatwo policzyć połowa z Was pozostała przy starych zasadach - zrobiła 3 i więcej kartek.  W tym roku zapowiada się nam, że przekroczymy w naszej zabawie 5 tys. kartek, Możecie sobie wyobrazić tą górę kartek ??? 

 I galeria styczniowa 


















Mam nadzieję, że nikogo nie zgubiłam :-)
 Mam do Was jeszcze jedną prośbę. Te z Was które nie potrafią zrobić kolażu proszę o jedno zdjęcie kartek poukładanych jedna obok drugiej na płasko, bez ozdobników  i dodatków.  Zdjęcie robimy z góry - tak jak zrobiła to Agatka ze swoimi 12 kartkami na 10 zdjęciu.   

A jak już jesteśmy przy podsumowaniach postanowiłam dorzucić jeszcze moje podsumowanie wyzwania czytelniczego 2018 w którym biorę udział u Ani Jacewicz TU szczegóły 


W styczniu udało mi się przeczytać 4 książki. Jestem z tego faktu mega zadowolona, zwłaszcza że do niedawna nie czytałam wcale - chyba wstyd się przyznawać, ale robótki i prowadzenie bloga skutecznie ograniczyło mi czas. Brakowało go już na książki. Teraz się trochę przeorganizowałam i staram się codziennie poświęcić minimum 30 minut na czytanie.  
Jak macie ochotę na krótkie streszczenia to zapraszam TU


Z tych czterech pozycji na I miejscu stawiam "Mistrza", choć wszystkie cztery czytało się rewelacyjnie, trudno się było oderwać. 

I na dziś to już wszystko, dla przypomnienia jak ktoś przeoczył wytyczne kartkowe na luty zapraszam  TUTAJ 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze jakie u mnie zostawiacie, motywują mnie do pracy bardzo !!
Miłego weekendu Wam życzę. 



35 komentarzy:

  1. Fajnie zrobiłaś to podsumowanie, Aniu. Masz powody do zadowolenia, spore grono Uczestników i ogrom kartek, a to wszystko Twoja zasługa. Należą Ci się ogromne podziękowania za trud, który wkładasz w organizację i prowadzenie zabawy. Bardzo się cieszę, że dołączyłam, już w zeszłym roku podpatrywałam Wasze zmagania z wytycznymi. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wspaniałe podsumowanie, dziewczyny się spisały i jaka ilość osób biorących udział w zabawie:-)
    Mistrza przeczytałam jednym tchem, teraz Zemsta czeka Cię ciąg dalszy. Również świetnie się czyta. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. Jaka ilość kartek. Ja w styczniu się nie wyrobiłam postaram się w lutym dołączyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponująca galeria, Aniu!
    Fajnie podziwiać tyle wspaniałych kartek w jednym miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Galeria imponująca! Ogromne podziękowania dla Ciebie Aniu za fantastyczne prowadzenie zabawy. Jesteś niezastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, podziwiam dużo pracy wkładasz w prowadzenie zabawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię bardzo te podsumowania - tyle różnorodnych kartek, a wszystkie mają w sobie coś.
    Buziaczki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Was dziewczyny z całego serducha !
    Taka ilość pięknych karteczek, to wręcz nieprawdopodobne :)
    Aniu a Tobie wielkie ukłony...że ogarniasz to wszystko tak pieknie i zgrabnie:)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aneczko, uwielbiam Twoje podsumowania :) Wielki szacun za ogrom pracy jaki w to wkładasz.
    No i oczywiście najbardziej imponuje mi tabelka, w której pięknie jest wszystko podsumowane :)
    A teraz mogę się pozachwycać cudnymi karteczkami, które oglądam i oglądam i oglądam i napatrzeć się nie mogę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile osób, tyle pomysłów na kartki, a wszystkie są fantastyczne. Dopiero przy takim zestawieniu widać zawsze ile ich jest. Są super :)
    I miłego dalszego czytania życzę, ja dziś własnie też byłam w bibliotece po kolejne ksiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu wspaniałe podsumowanie jesteś wielka i dziękuję za czas poświęcony na prowadzenie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, jak ja lubię podsumowania. Jestem pełna podziwu dla Ciebie za ogrom pracy jaki wkładasz w zabawę. Poza tym nie wiem skąd jeszcze masz czas na inne wyzwania. Jesteś osobą wspaniale zorganizowaną i jednocześnie potrafisz motywować innych do "twórczych wycieczek" Pozdrawiam cieplutko i zabieram się za lutowe karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne prace powstały :-)I coraz więcej składaczków widać w galerii ,z tego się bardzo cieszę :-) Dziękuję za wspaniałe zestawienie i podsumowanie ilościowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki jak zawsze zachwycają pięknem i różnorodnością technik, a Ciebie nieustannie podziwiam za umiejętność ogarniania tego wszystkiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu ile ty czasu poswięcasz na prowadzenie tego wszystkiego, ale chyba masz to w genach jak każda księgowa , czytadełka swietne

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, wszystko piękne jest. Pdziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, statystyka imponująca - gratulacje. Karteczkowy zawrót głowy - nie wiadomo na którą patrzeć - tyle ich tu jest. A jedna piękniejsza od drugiej i różnorodność technik, stylów i tematyki - super. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki powstały, super podsumowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle świetne podsumowanie kartkowe.
    Brawo! Już zabawy czytelnicze czy pokazywanie przeczytanych książek bez zabaw spełniło swoje zadanie - nawróciło Anię;) Świetny wynik! Był czas mojego zauroczenia twórczością p. Michalak, po przeczytaniu wszystkich pozycji z biblioteki troche od niej odeszłam, ale na pewno kiedyś wrócę, tym bardziej że "Mistrza" i "Gwiazdki z nieba" nie czytałam.
    Pozdrawiam Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda to imponująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Mistrz" najlepszy :)Nie czytałam jeszcze "Gwiazdki z nieba", muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu !!! Podziwiam Cię za te statystyki !!!!
    Ile czasu musisz poświęcić na te zestawienia zdjęć...nooo podliczanie to rozumiem ;) wiem...wiem - to Twoja pasja :)Osobiście jestem pełna podziwu i dziękuję Ci za to :*
    Jestem dumna,że znów moja kartka może być wśród tak wspaniałych prac :)
    A szczerze wyznam,że Twoje Aniu nowe zasady mnie przyciągnęły ;)
    Wszak jedną kartkę mogę zrobić,ale trzy dla mnie to już było za dużo ...
    Zatem mądrze zmodyfikowałaś zasady :) Nieraz mniej,znaczy więcej :)
    Buziaki Kochana :) Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne podsumowanie Anusiu! Jestem dumna, że mogę być częścią tak wspaniałej galerii :)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, te wyliczenia są oszałamiające! Ponad 4500 kartek w trzy edycje zabawy. Taka ilość mówi już sama za siebie. A jak widać zabawa wciągnęła tak dziewczyny, że nie mają dość :)
    Kartki prezentowane w galerii są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne karteczki zrobiłyście! Twoje statystyki są oszałamiające! Aż trudno sobie wyobrazic taką górę kartek:)
    Pozdrawiam i miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu bardzo lubię Twoje podsumowania zwięźle i na temat.
    Liczby mówią same za siebie. Bawię się z Tobą już trzecią edycję i żadnego miesiąca nie opuściłam.Dziękuję za zabawę i ten czas, który musisz poświęcić:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne podsumowanie ,ilość jak zawsze zwala nóg.Dziewczyny dwoją się i troją aby sprostać zadaniom i jak widać wychodzi im to rewelacyjnie.Ja to skromnie w styczniu wyskoczyłam ,widać że aż tak skromnie,że moja karteczka na kolaże się nawet nie załapała hahaha :)))))No chyba ,zę jestem aż tak ślepa i już nic niw widzę :)))
    Anulka dzięki za wspaniałą zabawę i trud jaki poświęcasz na jej przygotowanie.
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  28. Te kartki to prawdziwe dzieła sztuki! Oglądam i podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. najpierw gratuluje czterech książeczek na koncie, ja ledwo jedna przeczytałam, co mnie takze raduje, bo ostatnio tez było u mnie krucho... No i dzieki za tytuly, zawsze lepiej czytać polecane ;)
    Podsumowanie jak zawsze swietne, karteczki powstały przesliczne! No a ilosc prawie 5000 imponująca!!!! Sciskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu! Podsumowanie jak zawsze Przepiękne, Galeria super Piękna, Książek sporo przeczytałaś - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze podsumowania z taką dokładnością. Kolaż do zapamiętania

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, super kartki powstały. Czytać uwielbiam, więc z góry dziękuję za rekomendację.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mistrzu księgowości!
    Uwielbiam te twoje raporty miesięczne :)
    Z przyjemnością się ogląda tyle fajnych prac w kupie...ale co się przy tym narobisz...to twoje!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne skupisko kartek :).

    Super, że znalazłaś czas na czytanie :).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...